start of an new adventure - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Erik Smeets - WaarBenJij.nu start of an new adventure - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Erik Smeets - WaarBenJij.nu

start of an new adventure

Door: Erik Smeets

Blijf op de hoogte en volg Erik

29 November 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hier even een kort verslagje want mijn eerste jaar in Australië zit er na 352 dagen alweer op. Wat is dit jaar voorbij gevlogen zeg! Ik heb echt een ongelofelijk gave tijd gehad, ontzettend veel nieuwe mensen leren kennen en van alles beleefd. Ik kan echt niet wachten om te beginnen aan mijn 2e jaar na mijn avontuur in Nieuw Zeeland.
De laatste weken zijn echt voorbij gevlogen. Vorige week vrijdag heb ik na alle benodigde dagen voor de aanvraag van mijn 2e jaars visum bij elkaar gesprokkeld te hebben de kerstbomen boederij verlaten en afscheid genomen van mijn mede lot genoten. Als ik nu terug kijk heb ik ondanks dat de boer het ons echt niet makkelijk maakte met zijn humeur, regels etc. echt wel een gave tijd gehad. Toch is het wel echt een hele opluchting dit achter de rug te hebben.

Deze week rustig mijn tas gepakt en nog even heerlijk genoten van de surf lifestyle in Gerringong bij Christine. Ik ben dit ondertussen echt als mijn Australische thuis gaan zien. Het is gewoon onbeschrijfelijk hoe gast vrij, positief en vrijgevend Christine is. Dinsdag morgen nog snel een laatste afscheid surf samen gedaan voordat Christine geopereerd werd aan haar amandelen. Na alles bij elkaar gepakt te hebben woensdag richting Sydney gereisd om hier donderdag en vrijdag nog een laatste snorkel programma te draaien als Groupleader in Chowderbay en afscheid te nemen van collega’s.

Vandaag ben ik na nog een klein avontuurtje te hebben gehad met vliegtickets bij het inchecken naar Christchurch gevlogen. Vanuit Christchurch ga ik mijn avontuur in Nieuw Zeeland beginnen. Morgen ga ik Christchurch verkennen en wat laatste inkopen doen. Dinsdag begin ik dan met het echte avontuur al liftend naar Queenstown waar ik 4 dagen voor zal nemen. Als dit goed bevalt zal ik nadat ik de Milford sound en routebrun Track gelopen heb mijn weg zo verder vervolgen door Nieuw Zeeland.

  • 29 November 2015 - 10:42

    Marij:

    Hoi Erik,
    Super gaaf wat je doet. Ik ben trots op hoe je je weg vindt aan de andere kant van de wereld. Leuk om je verslagen steeds te lezen.
    Een heel fijn jaar in Nieuw Zeeland.


  • 29 November 2015 - 11:34

    Diana, Frank En De Rest:

    Hoi Erik,

    Heel veel plezier de komende tijd! Groeten uit een winderig en regenachtig Doesburg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 24 Nov. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 9426

Voorgaande reizen:

29 November 2015 - 20 Januari 2016

Backpacken in Nieuw Zeeland

01 Januari 2016 - 01 Januari 2016

Australië jaar 2

12 December 2014 - 12 December 2015

Backpacken in Australië

02 December 2014 - 11 December 2014

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: