laat het avontuur maar beginnen! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Erik Smeets - WaarBenJij.nu laat het avontuur maar beginnen! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Erik Smeets - WaarBenJij.nu

laat het avontuur maar beginnen!

Door: Erik Smeets

Blijf op de hoogte en volg Erik

01 December 2014 | Nederland, Oosterhout

Na een paar drukke laatste dagen en toch alles in één tas gekregen te hebben zal morgen het grote avontuur gaan beginnen.Ik zal om 13.20 vanaf Schiphol vliegen naar Bangkok waar ik 6.45 lokale tijd zal aankomen. In Bangkok zal ik mijn reis beginnen waar ik van van 3 tot en met 5 December in verblijf. Van 6 tot en met 10 December zal ik de Umphang trektocht maken door de Thaise jungle vlak bij de grens met Birma. 11 December vlieg ik vanaf Bangkok verder richting Sydney waar het grote avontuur zal beginnen.

Iedereen bedankt voor het warme afscheid van de afgelopen dagen en tot de volgende!

• 01 December 2014 - 22:02

Diana, Frank En De Rest:

Hoi Erik

Heeel veeel plezier. We kijken uit naar je berichten.

• 01 December 2014 - 23:02

Jacinta:

Wat leuk om je reis te kunnen volgen. Ik wens je een fantastische start!

• 01 December 2014 - 23:32

Pieter:

Geniet er van kerel en maak ons maar goed jaloers met prachtige foto's en geweldige verhalen ;)

• 02 December 2014 - 18:09

Charlotte, Michel, Lars En Milou:

Hoi Erik,
    Ik moest net nog aan je denken en jij hangt nu dus in de lucht. Ik hoop dat je je goed vermaakt met de films aan boord en dat de stoelen een beetje comfortabel zijn. Veel plezier van ons allemaal en jaloers zijn we nu al.

• 02 December 2014 - 20:32

Anique: